نماینده مردم سنندج دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی:

 اقتدار ایران با حرکات مزدورانه دشمن خدشه دار نخواهد شد

نماینده مردم سنندج دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن همیشه به دنبال ایجاد ناامنی در ایران اسلامی است گفت: سال‌های زیادی است که ضد انقلاب با تلاش برای ایجاد ناامنی در منطقه و از جمله اقدامات تروریستی مانع از توسعه کردستان شده است.
کد خبر: ۹۲۳۸۶۲۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سید احسن علوی ضمن عرض تسلیت در پی شهادت پاسداران رشید انقلاب اسلامی اظهار داشت: متاسفانه ضد انقلاب با حمایت کشور‌هایی که به دنبال ایجاد ناامنی در ایران اسلامی هستند پاسداران انقلاب اسلامی که در تلاش برای حفظ امنیت این آب و خاک می‌باشند را به شهادت رسانده اند.

وی ادامه داد: این حرکات مذبوحانه نمی‌تواند اقتدار ایران اسلامی را خدشه دار کند و اینگونه رفتار‌ها بدون پاسخ نخواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اینگونه اقدامات ضد انقلاب توسعه و آبادانی استان کردستان را محدود کرده است و اجازه جذب سرمایه گذار در منطقه را نمی‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه ملت کرد به دنبال امنیت و آرامش است افزود: هیچ کس از اقدامات گروهک‌های ضد انقلاب راضی نیست و این رفتار‌ها جایگاهی در میان مردم ندارد.

علوی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه همدلی و بخشش و رحمت الهی است گفت: این افراد هیچ نوع شناختی نسبت به واژه‌های انسانیت ندارند و تنها به دنبال برآورده نمودن خواسته‌های سروران خود هستند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار